wtorek, 10 września 2013

Pracownik biurowy/ koordynator/kierownik - wielka ściema : z cyklu rekrutacje w Eco Vital - opinie internautów

~Magda~

  • Goście
Napisano 26 czerwiec 2013 - 17:00
Witam, miałam ostatnio mozliwość zobaczenia jak działa firma Eco - Vital. Nikomu nie polecam tej firmy. Zaczeło sie barzdo fajnie. Wysłalam Cv na pracownika biurowegi, przeszłam etap pierwszy (rozmowa wstępna), dostałam się do drugiego etapu praktycznego (napisanie umowy najmu, stworzenie ogłoszenia o prace, wypełnienie tabeli w arkuszu kalkulacyjnym). Wszystko poszło sprawnie. Po drugim etapie Pani powiedziala, że zadzwoni do mnie i powie czy dostałam sie czy nie.  I tu zaczynaja się schody. Po kilku godzinach Pani z EV zadzwonila do mnie i powiedziała, żebym nie przyjezdzała na etap praktyczny (z którego własnie wyszłam) bo rekrutacja jest cofnieta. Pani zaproponowała mi w to miejsce prace jako przedstawiciel handlowy lub telefoniczna obsługa klienta. Podziekowalam, gdyz taka praca mnie nie interesuje. Na drugi dzien pani znowu zadzwoniła i powiedziała, że jednak rekrutacja na pracownika biurowego jest znowu aktywna, i dobrze przeszlam etap praktyczny, teraz moge jechac na szkolenie do poznania, gdzie z kilku osob zostanie wybrana jedna, ktora dostanie prace. po całym zamieszaniu bylam troche zdezorientowana , jednak postanowilampojecha na szkolenie. 







Pojechalam do Poznania z olsztyna 9pięc godzin drogi.)Na miejscu byłam ok. południa ( nikt nie zaproponował nawet szklanki wody) . Szkolenie podbywalo sie w sali gdzie normalnie pracuja inni ludzie. Zero organizacji. Usiedlismy na miejscach po czym Pani zaczeła mówic na czym polega praca. okazało sie , że nie jest to praca na stanowisku pracownika biurowego tylko asystenta ds. organizacji eventow ( o czym nikt mnie nie poinformowal wczesniej, tylko musialam przejechac pół Polski, żeby dowiedziec sie , ze nie jest to praca, na która aplokowalam. Moja złosc, zaskoczenie osiagneły apogeum, kiedy pani powiedziala, że prace mamy zaczac juz po 2 godzinach szkoleniea, czyli siadamy i dzwonimy po szkolam pytajac czy maja dostepne sale na wynajem.) Decyzje o powrocie do domu podjelam w ciagu kilku minut. Zostałam oszukana, przejechalam kupe kilometrów, żeby dowiedziec sie ze praca jest zupełnie inna niz mi mowiono. Ostrzegam upwenijcie sie sto razy co Wam oferuja, pytajcie , pytajcie, pytajcie. straciłma tylko czas, nerwy i pieniadze. Ludzie są nie poinformowani, nikt nic nie wie. Z tego co czytam to nie pierwszy taki przypadek.
Pozdrawiam Magda


Link do oryginału: http://forum.poranny.pl/eco-vital-t109076/page-10


  • Goście
Napisano 13 sierpień 2013 - 19:05
Gość, dnia 13 Sie 2013 - 7:50 PM, napisał:

hhahhahahhahaha, co za bzdury! skąd ludzie biorą takie informacje? wszystko jest legalnie, inspekcja pracy nie ma się tam do czego przyczepić. :) nie wiem skąd ludzie biorą takie kwiatki i czemu innych wprowadzają w błąd...
Byłem w poniedziałek wraz z kilkoma osobami z doświadczeniem zawodowym i wymusiliśmy na pseudo rekruterce okazanie się umową i jak wyżej ktoś pisze :

- weksel in blanco 50-tys zł
- jak sie coś stanie hostessie to ma umowe smieciową z eco vital , a odpowiada za nią tkzw kierownik hostess
- 200 zł od pseudo eventu + premie , której jeszcze nikt nie widział na oczy
- Pani chwali sie , że ma zdolności interpersonalne tym czasem przechodzi z wszystkimi na ty
- spotaknie odbywa się w salce dla 15 osób z nastawieniem od razu na szkolenie już pracujesz

OSZUSTWO STULECIA - kolejna piramida

Pzdr dla rekrutera P. Natalii
Ten co zadawał dużo pytań
http://forum.poranny.pl/eco-vital-t109076/page-20








2 komentarze:

  1. Bardzo nam miło, że nasza firma budzi u Państwa tak ogromne zainteresowanie, ale jeśli już tak bardzo Państwu zależy na udostępnianiu informacji o nas, to radziłabym robić to rzetelniej. http://forum.poranny.pl/eco-vital-t109076/?p=923350

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała Prawda O TEJ Firmie
    http://www.iv.pl/images/23917960680648410104.jpg

    OdpowiedzUsuń