wtorek, 16 lipca 2013

Opis rekrutacji w Eco Vital - źródło gowork.pl

kkk - 2013-07-05 13:46:24
Stanowisko:
pracownik biurowy

Przebieg rekrutacji:
Bardzo łatwa rozmowa, standardowe pytania bez szczegółów o rodzinie itp, tylko konkrety, co potrafisz jak dobrze... Fajnie to wspominam nawet. Zarobki troszkę małe zważywszy że na umowę zlecenie i rotacja też spora. Odbyłam jednodniowe szkolenie i jednak okazało się że to nie dla mnie, korporacja- czyli stanowiska poutykane jedno przy drugim i ciągle ktoś podbiera jakieś dokumenty, to ktoś oddaje poprostu misz-masz- nie dla mnie.

Pytania:
-jakie programy biurowe obsługujesz
-czy nasz pakiet office
-czy jesteś komunikatywna

Czy dostałeś pracę? tak, ale nie przyjąłem

Stopień trudności: bardzo łatwy
kama - 2013-05-30 10:22:15
Stanowisko:
pracownik biurowy

Przebieg rekrutacji:
starannie przygotowałam się do rozmowy rekrutacyjnej i niepotrzebnie. była to luźna "pogawędka", osoba rekrutująca chyba nie do końca wiedziała jak powinno się to odbywać, zero pytań, zero info o stanowisku, wynagrodzeniu, zasadach w firmie. dopiero z jednego z forów dowiedziałam się że każdy zatrudniony musi podpisać weksel na kwotę 250 tyś, oraz przepracować minimum 200 h w miesiącu za stawkę 6,50 zł. takie info powinno pojawić się na samej rozmowie. nie każdy jest tak zdesperowany aby brnąć w takie coś. zostałam zaproszona na szkolenie na poniedziałek ale chyba dam sobie spokój bo nie traktują poważnie przyszłego pracownika ukrywając istotne szczegóły umowy. dodatkowo dziwnym wydaje się być fakt że firma dba aby wszystkie negatywne opinie z forum znikały. moja zapewne też niebawem zniknie w końcu trzeba ukrywać negatywy pracy :)

Czy dostałeś pracę? tak, ale nie przyjąłem

Stopień trudności: bardzo łatwy


1 komentarz:

  1. Cała Prawda O TEJ FIRMIE!
    http://www.iv.pl/images/23917960680648410104.jpg

    OdpowiedzUsuń