wtorek, 23 lipca 2013

W KOŃCU: Odpoczniemy od agresywnego zaśmiecania miast - ograniczenie reklamy Kredytów Chwilówek/ forum pracowników gowork.pl

Najlepszym źródłem informacji o sytuacji w firmie są ...pracownicy. Na forum Kredytów Chwilówek od kilku tygodni naprawdę "gorąco". Jak się okazuje firma zwalnia kierowców samochodzików -reklam, ulotkowiczy. Możliwe, że w ten sposób chce zgromadzić fundusze na reklamę w TV - jak widać konkurencja nie śpi - i cała rozgrywka o klienta przenosi się do internetu. Z uwagi na to, że do tej pory działy marketingu były w regionach najliczniejsze - na forum mówi się wprost o zwolnieniach grupowych (my nie wnikamy) -
problemy firm "mało-etycznych" zawsze będą cieszyć nasze serca








Z drugiej strony - agresywna reklama dość dyskusyjnego produktu - wszystkim dała w kość. Tony bezsensownie marnowanego papieru, hałas i krzyki przez megafon, te kolumny autek, akcje "znicz"  - to już przestało być śmieszne dawno, dawno temu. 

Pracownicy powinni zrozumieć, że czasami warto zastanowić się nad działalnością firmy - czy aby wpis w cv o takim doświadczeniu -  będzie chlubą, ponieważ jak przekonali się byli już pracownicy Amber Gold - czasami może być problematyczny. Każdy z nas ma prawo wyboru - gdzie pracuje, z kim i jak żyje - nie wierzymy w neutralność etyczną - typu "pracowałem tylko dla nich, ale się nie utożsamiałem". Dlatego trochę nas dziwią zarzuty byłych pracowników Kredytów Chwilówek - wysuwane pod adresem byłego pracodawcy - o "przekrętach" itp. Rozumiem, że byli już pracownicy stawiają się w jednym rzędzie z niezadowolonymi klientami - a to już jest nieporozumienie. Każdy z Was - był mała cegiełką tej korporacji - i nie oczekujcie etycznych zachowań wobec Was, skoro nie było ich wobec klientów. 

Pazerność nikomu nigdy nie wyszła na dobre. "Plusem" dla Was jest, że nie ma w Polsce chyba nikogo, kto by o Waszej firmie nie słyszał - a jakie są odczucia rynku pracy - wobec takiego doświadczenia - będziecie mogli się niedługo przekonać na własnej skórze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz