środa, 17 lipca 2013

Rekrutacja: Kierownik ds. hostess = akwizycja..../ Eco Vital Białystok/ gowork.pl

Ciekawa wymiana zdań - Eco Vital...zaspało z usuwaniem negatywnych komentarzy
Firma z Poznania co chwały miastu swoimi poczynaniami nie przynosi, jak łatwo było się domyślić - wprowadza w błąd 
również młodszych ludzi - swoimi ogłoszeniami o pracy. Ponieważ ludzie masowo od nich odchodzą i na nic zabiegi 
PR usuwające krytyczne komentarze na wszystkich forach i wypisywanie samych pozytywów przez telemaketing,
postanowiła na portalu tablica zamieścić kilkanaście ogłoszeń o pracy biurowej. 
Na portalu pracuj są ogłoszenia na stanowiska kierownicze.
Ale jak się okazuje:
 pracownik biurowy = telemarketing
kierownik ds. hostess= akwizytor






( pisownia oryginalna)
tommy - 2013-06-26 13:46:09odpowiedz | cytuj 
Witam, byłem na rozmowie na kierownika ds. hostess, zaproponowano mi doradcę/ przedstawiciela od razu- zdziwilo mnie to . Jak wygląda ta praca? Czytajac te wszystkie opinie sam już nie wiem gdzie jest prawda. Jak wygladaja zarobki przedstawiciela/doradcy? Czy faktycznie jak większość pisze zarobki sa 6-7 tys? Proszę o pomoc ludzi,ktorzy się zatrudnili lub pracują. Zaproponowano mi udział w szkolenie w przyszłym tygodniu- isc, czy dac sobie spokoj z ta firma?
dertqwe - 2013-06-26 14:25:55odpowiedz | cytuj
co Ci tam zaproponowali jak mógł byś powiedzieć
zdjecie uzytkownika
tommy - 2013-06-26 15:14:37odpowiedz | cytuj
umowa zlecenie, 1,5 tys podstawa, nie wiem czy warto, nie wiem czy to jest prawda, o tych zarobkach jakie pisza na forach, mam mętlik jak cho*****
zdjecie uzytkownika
adertqwe - 2013-06-26 16:27:31odpowiedz | cytuj
a wybierałeś się na rozmowę o pracę jako "kierownik hostess" ?
zdjecie uzytkownika
tommy - 2013-06-26 18:40:25odpowiedz | cytuj
tak, to jest w tym najlepsze.
zdjecie uzytkownika

aaa - 2013-06-26 19:47:17odpowiedz | cytuj
hej na jutro jestem zaproszona na rozmowe o prace, najlepsze jest to ze sami zadzwonili nigdzie nie wysyłałam cv, proponują telemarketera i PH.
Warto iść? Jak się do nich ubrać? Kobieta nawet nie wspomniała że powinnam wziąć jakieś dokumenty,tylko mnie miło zaprosiła haha o co chodzi, skąd mój numer u nich, i nie tylko numer personalia tez
zdjecie uzytkownika
tommy - 2013-06-26 23:23:17odpowiedz | cytuj


...to jest masakra :D oczywiście z ta firma, proszę Cie napisz jak było ;) powodzenia, chociaż to niepotrzebne,bo pewnie się dostaniesz ;)


Uprzedzamy, że Eco Vital usuwa krytyczne komentarze...więc jak się zorientują tylko tutaj pozostanie ślad. 

1 komentarz: