poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ciechocińskie wycieczki od firmy AVEN UWAGA!!!!!



 Jak donosi jedna z naszych czytelniczek:

Dostałam w poczcie zaproszenie na wycieczkę do Ciechocinka na 16 sierpnia,skusiłam się,choć wiedziałąm, że będzie prezentacja,bo z boku tak dopisano na zaproszeniu, nie miałam zamiaru kupować tych bubli, które firma oferowała, chciałam pojechać do Ciechocinka a przy okazji zobaczyć jak to wszystko działa, bo ostatnio sporo czytałam o zaproszeniach na występy kabaretowe, gdzie reklamowano garnki...
Wyjechaliśmy z Płocka o 7, o 9 byliśmy w motelu i 0 9.20 zaczęła się tzw. prezentacja..dwóch młodych facetów i jedna pani, wszyscy lekko po 30-stce. Zaprezentowano mikser podobno o wartości 790 zł, potem szybkowar , chyba po 1000 zł, już nie pamiętam dokładnie i odkurzacz, którego warkot przeraziłby wszystkich mieszkańców mojego bloku, gdybym go włączyła a który to miał kosztować 2090 i fotel ,zdrowotny, a jakże, wart 3500 zł! Badzewia, nic więcej, warte dla mnie 200-300 zł, nie więcej. I proszę sobie wyobrazić, że znależni się chętni, którym szczodrze obniżano ceny , proponowano prezenty i starsi ludzie, kupowali to, wierzyli tym naciągaczom jakie to cuda przedniej marki. Pan Sebastian, bo tak się przedstawił pierwszy pan, gadał jak najęty, zwracał uwagę tym, którzy nie uważali, drugi pan ,Marcin, potem sprzedawał cud

lanolinę za 25 zł i maść o 25 składnikach wartą 40 zł.Przekrzykiwał sam siebie,był zły, że ludzie nie kupowali i nie chcieli tego kupić, więc w pewnym momencie zaproponował, że dołoży każdemu prezent jak ludzie kupią ten płyn i maść, ludzie się na to rzucili, kupowali jak najęci, byłam zdumiona wprost... a na końcu pan Marcin stwierdził, że nagroda to całus od pana Marcina! Wprowadził ludzi w błąd, dla mnie było to oszustwo i nic więcej. Proszę sobie wyobrazić, że całość tej tzw. prezentacji, która była dla mnie żenująca, trwała do 15.20, starsi ludzie już nie mieli siły słuchać tych dwóch panów a oni się prześcigiwali jak nakręceni, szczęśliwi, że tyle bubli sprzedali! W Ciechocinku byliśmy 0 15.50 i kierowca powiedział, że odjeżdzamy punktualnie o 17, czyli na zwiedzanie była jedna godzina i tak to była wycieczka... a na zaproszeniu wyraźnie i dużymi literami pisało:zapraszamy na wycieczkę do Ciechocinka... Już pal sześć tą wycieczkę, szkoda starszych ludzi, którzy tyle przepłacili, jestem pewna, że będą tego żałować... Takie firmy jak Aven żerują i dorabiają się na starszych naiwnych emerytach, czas zakazać im tego procederu.

Postanowiłem to sprawdzić i oto co odkryłem:

http://www.avengroup.pl/ 

.

Aven


Aven Group jest strategicznym partnerem biura podróży AVENtravel Sp. z o.o. i głównym sponsorem wycieczek, na które serdecznie zapraszamy. 
NACIĄGAJĄ NA WYCIECZKI!

AVENtravel sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 2005 roku. W ofercie AVENtravel znajdą Państwo wiele interesujących wycieczek krajowych i zagranicznych w dobrych cenach. AVENtravel organizuje całorocznie jednodniowe wycieczki z miejscami odjazdu z całego kraju oraz dwudniowe wycieczki z programem fakultatywnym, który zainteresuje nawet najbardziej wymagających klientów.
NACIĄGAJĄ NA WYCIECZKI!

Pełną ofertę wycieczek krajowych i zagranicznych znajdą Państwo na stronie www.aventravel.pl.
NACIĄGAJĄ NA WYCIECZKI!




Ale to nic. Firma AVEN zajmuje się sponsoringiem i to kogo! Małych dzieci!
http://www.avengroup.pl/sponsoring.html



3 komentarze:

  1. najbardziej rozwalają takie zabiegi typu wielka czerwona pieczątka, jak w tym przypadku - post #26:

    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/439722-aven-group-jak-rozwiazac-umowe-3.html

    "UMOWA ZREALIZOWANA, KREDYT URUCHOMIONY"

    i jak widać, działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała Prawda O TEJ Firmie
    http://www.iv.pl/images/23917960680648410104.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. złodzioszusci eje naciągacze zal mi ich ludzie otrząśnijcie się bo wpadacie w taka pulapke

    OdpowiedzUsuń