piątek, 23 sierpnia 2013

Wrobieni w kupno drogich garnków/ Eco Vital w Głogowie/ Gazeta Lubuska

Wrobieni w kupno drogich garnków szukają pomocy

Dodano: 23 sierpnia 2013, 12:15 Autor: Anna Białęcka
Jak się okazuje, w lipcu i czerwcu odbyło się w Głogowie najwięcej w roku prezentacji różnych cudownych artykułów -garnków czy pościeli. Teraz ich uczestnicy szukają pomocy u nowej rzeczniczki konsumentów.- Kupiłam te garnki na pokazie, gdzie niby miał być jakiś znany z telewizji kucharz - poskarżyła się starsza głogowianka. - Kucharza nie było, a ja dałam się wrobić w kupno garnków. Dopiero w domu poszłam po rozum do głowy, że ani mnie na nie nie stać, ani nie są mi potrzebne.

No i jest kłopot, co zrobić z niechcianym towarem. - Po pomoc w takich sprawach zgłosiło się do mnie już kilkanaście osób - mówi nowa rzeczniczka praw konsumenta Magdalena Tazbir-Suchocka. - Takim nieprzemyślanym pokusom najczęściej jednak ulegają osoby starsze. Podstawową sprawą, o której trzeba pamiętać, uczestnicząc w takich pokazach jest to, że nie mamy obowiązku kupowania czegokolwiek. A ponadto do zawartej umowy firma powinna dołączyć odpowiedni druk, na podstawie którego klient może odstąpić od zawartej umowy i zwrócić towar. Niestety, wielu organizatorów takich pokazów "zapomina” o poinformowaniu klientów, że mają 10 dni na przemyślenie podjętej decyzji i wycofanie się. Radzę więc wszystkim, którzy korzystają z podobnych form zakupy, by pamiętali o tej zasadzie.(...)
Link do artykułu: http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130823/POWIAT03/130829763

2 komentarze:

  1. Cała Prawda O TEJ Firmie
    http://www.iv.pl/images/23917960680648410104.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń