poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowe opinie o Eco Vital - gowork.pl/ czytaj zanim znikną

Masowa rekrutacja - masowe negatywne opinie. Rada  
- po godz. 16 nie usuwają komentarzy....aż do godzinki 8-10 dnia następnego



Mędrzec - 2013-08-05 16:04:02odpowiedz | cytuj
"Disco polo" jest wszechobecne, po tej firmie i opiniach widać, że w businessie również. Forma zbiorowej rekrutacji (oczywiście wykluczając narzędzia typu assesment center itp.). to musi być ciekawe......a dzwoneczek w pracy jest.....???
zdjecie uzytkownika
klossss - 2013-08-05 18:02:43odpowiedz | cytuj
Lojalnościówki na 2 firmy wraz z umowa zlecenie która nie chroni prawem pracy ..... weksel ..... ogólnie wyjebka pracownika na kasę ....ale wasz ECO GÓRA wie co robi z czasem może zostać po raz kolejny milionerem tylko tym razem z lojalnościówek i weksli.... Pzdr wszystkich którzy chcą być przekręceni...
zdjecie uzytkownika
A - 2013-08-05 18:10:40odpowiedz | cytuj
Żałosna firma, usunęli mój post!!! HAHAHA!!! Żałosne!! Za dużo powiedziałam? No tak, czego można się spodziewać po takim bagnie!!! Boją się że ludzie przeczytaja prawde? No tak jakby się naprawdę dowiedzieli co tam się dzieje to nikt już by nie chciał tam pracowac!!! Ludzie zastanówcie się sami, dlaczego tam wciąż trwa rekrutacja? nie dlatego że firma się rozrasta! Poprostu nikt tam długo nie wytrzymuje psychucznie
zdjecie uzytkownika
alex - 2013-08-05 18:28:17odpowiedz | cytuj
Czy może ktoś konkretnie opisać pracę na stanowisku specjalisty ds sprzedaży?Pojawiło się ogłoszenie na łódzkie i b.mnie interesują konkrety.Skoro jest tyle pozytywnych opinii,to może znajdzie się choć jedna osoba która dokładnie mi opisze ww stanowisko,zarobki,system pracy itd.Zależy mi na poważnym wpisie,bo chciałbym wysłać swoje cv.
zdjecie uzytkownika
alex - 2013-08-05 18:35:48odpowiedz | cytuj
Konkretnie chodzi o specjalistę ds handlowych,ale to pewnie to samo.A i byłem na stronie i widziałem ceny za komplety naczyń od ok.9 tys. do 13 tyś.więc dodatkowo zapytam jak to się sprzedaje i czy w ogóle się sprzedaje?

2 komentarze:

  1. Cała Prawda O TEJ FIRMIE!
    http://www.iv.pl/images/23917960680648410104.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety często firmy borykają się z bezpodstawnym hejtem w internecie. W takiej sytuacji pozostaje tylko usuwanie konta gowork.

    OdpowiedzUsuń